GODNATT

Hej kära ni! Nu sitter jag nerbäddad under täcket hemma hos becca framför en film. En riktig´gammal goding, nämligen crazy beautiful. En film jag och therese var först med att fastna för och det var många år sen! Efter det att vhsn slängdes ut från hemmet och ersattäs av dvdn så har jag inte kunnat kolla på den.. men se här, så hade beccas kribbe så snällt lämnat den här hemma hos henne och nu har vi sett den två ggr under en kortare tid. Den är fin fin fin :)

Tidigare idag befann vi oss i skolan redan vid 10 imorse och har fram tills klockan 6 befunnit oss där. Sen gick vi för att sola och mötte strax därefter upp bella som skulle med hem till becca på lite mys. Vi beställde pizza och gick hem för att kolla andra chansen i melodifestivalen, han dock inte hänga med på vilka som gick vidare.. men det blir säkert skitbra! Senare in på kvällen droppade klara förbi också och gjorde oss sällis en liten stund innan det vart tomt här i huset, alltså bara jag o becca kvar nu :) och klockan tickar på som vanligt, Dagarna har gått så otroligt fort nu på senaste och det är nu dags för oss att gå till sängs då ytterliggare en skoldag väntar på oss tidigt imorgonbitti!

Det kan bli bra det här :),  men det visar sig..
Postat av: Becca

tack för sovsällskapen! <3 love

2009-03-08 @ 23:17:57
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0