SVÅRT ATT SOVA

Efter att ha tagit mig en promenad från mitt hem till det andra vid halv tolv imorse la jag mig ner för att vila runt tolv, och där låg jag inte bara en timma. Jag somnade lite då & då och orkade verkligen inte ta mig upp förrän det var mat, som inte var förrän vid sju. Då kan vi snacka slitet :/ och nu har jag fått sån där huvudvärk som bara går en på nerverna efter att ha slöat för länge. Behöver luft, men har ingen större lust att ta mig en promenad nu när det inte existerar en enda lampa på min fantastiskt tråkiga väg. Så jag har tagit mig en alvedon och lyssnar på lite mysmusik i hopp om att må bättre fram tillsdess att jag ska försöka få mig själv att sova. Önska mig lycka till! 

Igår då, jo det blev ju som jag sa tidigare en kväll på M&G med en hel del härliga bruds. Det började med att jag o therese var hos mig innan vi tog oss till sandra där tjejerna befann sig, ja dem som skulle med iallafall :) Och så bar det av, jag o therese tog oss dit tidigare för att möta upp lite annat folk och så var kvällen igång. Nyktert? Nej. Jag som hade lovat mig själv att lugna ner mig lite, men se så det går då.. fuck! Men turligt nog klarade jag mig igenom kvällen smärtfritt.

Det som förövrigt hände igår, ser jag nu i efterhand som något nyttigt fastän det kanske inte var det bästa som kunde hända. Jag är stolt över mig själv på så sätt och pulsen översteg aldrig det normala, något jag har vetat om under en längre tid nu, men det är klart det känns ännu bättre när man har fått det bekräftat också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0