LAT SOM MAN ÄR

Det känns som att man kliver upp och går till skolan lika fort som man bäddar ner sig framför tvn hemma igen. Nu när vi har musikalföreställningar så är det ju bara det vi fokuserar på och det gör att vi befinner oss i skolan en timma innan den sätter igång och kanske tio minuter efter, sen är alla putsväck igen. Tiden bara rinner iväg. Men imorgon blir det en heldag än en gång ..

Annars har jag inte haft ett så händelserikt liv idag. Kom hem och la mig för att kolla lite tv och  vips, så hade man somnat lite fint sådär. Sov en timma och gick sen upp o tog mig lite att äta innan det var dags för, den rätte för rosing. Det är lika kul varje gång! Heja hugge! ;)
Postat av: Becca

yes, heldag blir det och mamma gav mig pengar till mat! Mmmm pasta sallad! :p <3

2009-03-11 @ 00:07:18
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0