LEDIGHET

Efter en jättestressig morgon blev den resterande dagen otroligt seg och tråkig. Jag är i stort sett klar med mitt arbete som ska vara klart imorrn och kände därför inte för att medverka så mycket på dessa lektioner vi hade idag. Svenskan vi senare mot slutet hade har jag tröttnat på så jävla mkt! Jag klarar inte av det längre. Men men, snart nationellt prov så det är väl bara att bita ihop :/

Om vi ska nämna ngt positivt då, så är det ju faktiskt fredag imorgon igen :D men ingenting händer dock. Tjejerna ska på bio men eftersom jag inte fått mitt bankomatkort hem på posten efter det att jag spärrade det för att jag trodde jag hade tappat bort det, vilket jag i själva verket inte hade gjort. Så ser det ganska mörkt ut för min del. Jag får istället snällt stanna hemma och ha det mysigt i min ensamhet.

Något jag absolut inte ska göra är att ge min kropp mer alkohol på ett tag, jag har vill vänta med att skämma bort mig några dagar till iallafall^^ har bestämt mig för att vila upp mig på den fronten fram tills nästa fredag då det har smidits planer om en födelsedagsfest som jag tror kommer bli helkul :D  och där var ju alkohol ett måste, så har inget större val. Men jag hörde annars lite planer om en utekväll på lördag, så jag får väl se vart den kvällen leder mig :) Annars blir det lite barnvaktssittande och annat krimskrams under helgens gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0