LILLY ALLEN - FUCK YOU

Så måste man ju ta lite breaks från pluggandet som jag så duktigt kommit igång med, vid halv elva kvällen innan provet, bra gjort maria! Jag är inte förvånad, det är typiskt mig att vara en sån där sista-minuten-tjej när det kmr till skolarbeten och annat .. Så nu är det väl bara att hålla tummarna för att det ska gå bättre denna gång!?

Jag såg den rätte för rosing för ett tag sen också, kan det bli mer patetiskt? Haha .. det är otroligt hur vissa drar till med drastiska åtgärder för att hitta kärleken, men att göra ett eget program av det och tro att man kan bli lycklig efter det och att det sen ska hålla! Kom igen! Och inte var det otippat att det var Linda Rosing som skulle vara offret. Men det dumma är ju att jag fastnat i det nu och det betyder ju att jag måste följa det såklart .. just för att hela grejen är så fjantig, men det är sånt som är kul! 




Och så får ni ta del av låten jag just nu lyssnar om och om igen på!  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0