LÖRDAG

Kom precis hem efter att ha tagit mig en liten tripp till centrum för ett besök i solarieön. Egentligen hade man ju kanske kunnat sätta sig ute på altan idag och njuta av det vackra vädret och det varma solstrålarna. Hur skönt som helst ute och nu börjar det kännas som att man snart kan börja förnya garderoben lite :)

Idag skulle jag ha varit barnvakt, men det går tydligen ngt virus där och influensan kanske spökade. Så tur var väl det att jag fick det ledigt, för nu när det börjar vankas vår vill man ju inte ligga hemma sjuk det första man gör. Så dagen i sig har hittills varit rätt så lugn, men om redan ngn timma ska jag börja ta mig hem till pappsen där jag och Therese ska spendera resten av dagen/kvällen. Det blir en utekväll på M&G sen, har hört att det är många som ska dit så det lär ju förhoppningsvis bli en bra kväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0