MUSIKALPREMIÄR

så var måndagen förbi, och även så den allra första föreställningen inför en riktig publik! Fytusan va jag var nervös, det var nog det jobbigaste jag gjort på jävligt länge. Jag var så nervös att jag skakade mig igenom hela musikalen och becca som då märkte detta, försökte desperat hjälpa mig att komma på bättre tankar .. det första bästa hon kom på var en del av vår vackra pepplåt som vi sjung upp innan det var dags för gruppen att samla sig inför premiären! Hon sa så fint, "alle balle sarre, fitta balle kuk.." haha, vilket mähä! :D Jag lyckades få fram ett kort leende, men inte slutade jag skaka för det. Snacka om att det var skönt när det äntligen var över :) men gaaah, sex föreställningar kvar!

Och för första gången på länge ska det bli skönt med en sovmorgon också!



Jag & Vickan efter föreställningen.
Postat av: Becca

haha men ursäkta mig för att jag hindrade dig från att ramla omkull och göra bort dig inför 400 pers!



btw så var bilden tagen innan föreställningen ;)

2009-03-09 @ 22:32:19
URL: http://beccape.blogspot.com
Postat av: Maria

Jaja, TACK då! :D skitsamma, före som efter (; besserwisser!

2009-03-09 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0