NATIONELLT PROV

Det känns som att jag börjar bli sjuk, har halsont och jag är rätt seg hela tiden. Ingenting blir ju bättre av att man blir deppig bara genom att titta ut genom fönstret, då äckliga kalla sverige vägrade ge oss våren som så fint kom där ett tag. Som om det inte skulle vara nog med det, så har även jag mitt muntliga nationella tal i svenska b den här veckan, på fredag. Jag som aldrig har klarat av sånna här såkallade "redovisningar" då man ska stå och prata inför folk, det har varit min största rädsla genom alla skolåren. Men nu var det dags igen. Den här gången har jag valt att skriva om reklam typ, eller ja mer om miljömärkta varor, hur de påverkar oss osv. Allt detta för att det ska gå under temat påverkan och engagemang. Jag började idag och har kommit en bit påväg, kanske att man slipper jobba ihjäl sig den här veckan o istället väljer att bli klar i god tid? Kan bli så :) 

Postat av: Anonym

älskar din blogg verkligen sluta inte skriv:)

men kan du hjälpa mig med hur man gör sån där fin bakgrund,?

2009-03-23 @ 22:12:57
Postat av: Maria

Hejhej, tack så mkt :) men tycärr kan jag inte hjälpa dig med då det var en kompis som har hjälp mig. Men gå in på designadinblogg.se! Där finns hjälp att få också.

2009-03-23 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0