PLUGG PLUGG PLUGG

Ååh, jag kastar snart in handuken alltså! Det är fanimej inte långt borta och ingen större hjälp finns till hands heller! Hur ska jag kunna bli klar med mitt tal när jag egentligen inte intresseras av det jag skriver om, behöver hjälp och för tillfället har hjärnstopp? Det var kanske jättedumt att välja den här miljöskiten till en början eftersom det hade underlättat om jag valde något som var kul att skriva om, men nu råkade det vara så att jag bara valde något i all hast då jag kände mig stressad inför att komma igång så jag skulle bli klar i tid. Så nu sitter jag här, och inte är jag klar ännu. Hade gärna velat byta ämne, men nu när det bara är två dagar kvar skippar jag det. Måste köra på, och det är nu. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0