SHOPPING

Dagen började med en lång och välbehövlig sovmorgon då jag var lediga från skolan idag. Efter en dusch och lite frulle framför tvn var det sen dags att börja knata mot tåget för att joina therese, vickan och claudio till täby c. Väl där hittade jag två par jeans som jag så fint la undan och det kunde inte bli mycket bättre då jag råkar vara den som köper ett par byxor om året, just för att jag aldrig annars varken har ork att prova eller hittar det jag söker. Man vill gärna ha saker och ting serverat på ett silverfat, men jag är otroligt lat :P Det är märkligt det där, hur man som person faktiskt kan ändras med tiden. Jag har förändrats mycket på så vis då jag för bara något år sen alltid var fit for fight och hade ständigt nya saker inplanerade. Jag ville aldrig vara hemma och gjorde allt för att ha något att göra. Så frågan är ju, varför jag har gått och blivit så hemmavan och en riktigt soffpotatis nu? gud så hemskt det låter^^ Det kmr blir ett måste för mig att ta tag i det där nu när det snart inte längre är tillåtet att vara lika lat som mig, nu när skoltiden börjar lida mot sitt slut och man inte längre har något kvar att luta sig mot. Men samtidigt måste man ju få njuta av det lilla man har kvar :')

Imorgon är vi lediga från skolan, igen! och det passar alldeles utmärkt då det är en 4 timmars halkbana som väntar, tillsammans med en gammal goding till vän, Linn. Heja oss! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0