SJUKLING

Okej, först måste jag få uttrycka mina aggregationer mot min mobil innan jag tar upp någonting annat. Laddfan funkar inte och jag vet inte vad problemet är, om det ligger hos mobilen vilket jag tror, eller laddaren? Nu har jag försökt i snart ett dygn att få igång skiten men inte går det något vidare bra. Helt svart. Jag som känner mig så naken utan den där fula äckliga tekniska saken, en sak jag egentligen inte förstår mig på och det irriterar mig just nu då jag hade behövt behövt vara expert. Gaah! En mobil till utlåning kanske? (A)

Gårdagens planer gick som planerat. Jag träffade x, och det kändes bra :) Jag tog mig sen vidare till markim där festen höll hus. Det blev en relativt lugn natt för mig, kände mig bara slö och inte tillräckligt frisk heller. Men det var lika bra det känns det som. Kom hem runt 3, och somnade på bara några sekunder. Jag är tokförkyld och har en sjukt jobbig hosta, känner mig med andra ord rätt död idag. Jag fryser, är trött och hade mina tankar på att ta en powernap, men istället ska jag strax lägga mig under värmen och låtsas att man faktiskt befann sig i ett varmare och skönare land för en liten stund.. vilket skulle vara drömmen för mig nu.

puss&kram, ses på stan.   

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0