SÖNDAG

Och så var man precis hemma igen efter en heldag i skolan, och vilken jävla dag det blev! Som jag nämnde tidigare så var det mg som gällde igår. Jag och becca kom inte hem förrän strax innan 8 från skolan, så väl hemma åt vi lite mat och strax därefter kom linn för att göra oss sällskap. Timmarna gick otroligt fort och vi var plötsligt påväg till tåget, största delen av tiden gick åt till att fixa iordning oss o kolla lite melodifestival, så vi han med andra ord inte dricka speciellt mkt. Men väl på plats gick det utför, och både ledsna och glada miner visades upp. Det slutade med en taxi hem strax efter 3. Det tog ngn timma innan vi somnade eftersom ingen av oss var särsklit nykter, inte bra gjort med tanke på att vi skulle upp till skolan ett par timmar senare bara..

Jag vaknade med en tickande bomb till huvud, fyfasiken va dåligt jag mådde. Jag han tänka både en och två gånger att jag aldrig mer skulle dricka! Men det var bara att ta sig en brustabletter o snällt gå till skolan där musikalen väntade. Jag mådde så jäkla dåligt ett tag och trodde inte jag skulle klara av dagen helt utan problem .. men efter lite mat i magen, vilket aldrig brukar funka annars, så var jag på benen igen. Vi lyxade till det lite idag också, då dem inte kom in i matsalen så vi fick sponsring på lilla valentina :)

Nu orkar jag inte göra någonting, är helt slut! Och inte ser jag fram emot ngn skola imorrn direkt, rätt så osugen på det faktiskt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0