TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Tjingeling!
Idag var det den första riktiga skoldagen på rätt länge nu faktiskt. Det kändes sådär, i vissa lägen känns det skönt att vara tillbaka i vardagen men samtidigt så saknar man allt det som var. För vi hade jävligt kul :)

Jag har inte gjort så mycket idag, tog mig friheten att ringa o beställa en klipptid som jag fick redan imorgon. Så då var det äntligen dags för lite nytt o fräscht hår. Har visserligen hunnit med att övingsköra ngn timme men mer än så orkade jag inte. Har som vanligt lyckats sova såklart, jag som sov så jädrans dåligt inatt. Vaknade precis hel tiden, och varför fattar jag inte. Borde vara helt slut..? Hoppas på bättre lycka inatt.
Postat av: beccabus

fasiken vad vi kommer vara snygga ;) carro ska klippa mig på torsdag!!

2009-03-16 @ 23:46:13
URL: http://beccape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0