JOHN MAYER - FREE FALLING

Det blev ingen utgång ikväll. Jag var alldeles för osugen på att dricka och hade svårt för att få upp det rätta humöret. Lite tråkigt dock, då det var ett bra gäng som jag tror kommer få det kul inatt :) Men däremot blev det en rysare framför melodifestivalen, med fel låt som vinnare såklart. Hoppades starkt där på måns ett tag men det sket sig ju ganska snabbt. Grabbarna i sällskapet är ju inte dem mest seriösa, så där hejades det förfullt på snälla snälla .. som SÖG! 

Nu sitter jag hemma och ska strax bädda ner mig,
min ömma kropp skriker nämligen efter en lång sömn utan olyckor under nattens lopp. 



Åh! Jag är förälskad i denna låt, som jag nu så gott ska somna in till.
Den är underbar. Så godnatt på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0