UTGÅNG ELLER INTE?

Nu sitter jag och lyssnar på lite mysmusik och dricker cola, som förvrigt måste vara det godaste man kan dricka dagen efter. Jag är beroende.

Annars nu så ska jag strax få skjuts av pappsen till bussen. Ska hem till becca tillsammans med ett härligt gäng för att kolla melodifestivalen :) Jag antar att det blir som ett förkrök där också då alla är taggade på att dra ut i stan efteråt. Men jag vet inte riktigt om jag är så sugen efter gårdagens onyktra natt. Så jag får se om jag kanske tar mig hemåt när dem bestämmer sig för att börja ta sig till staden. Jag ska upp tidigt imorgon också då jag ska på ett möte angående ett barnvaktsjobb, och då kan man ju inte se ut hur som helst heller .. Men man tackar inte nej till lite sällskap såhär på kvällskvisten :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0