CONGRATZ

Efter fyra timmars sömn inatt, sitter jag nu här och borstar tänderna då det inte hänt så mycket mer just idag. Inatt, eller mer eller mindre imorse tog jag mig till ett annat boende för lite sovsällskap. Dock får jag alltid sånt jädrans dåligt samvete när detta händer, dags för mig att ta in det verkliga livet kanske? .. Jag kommer ingenstans med det här, men trots ständigt alla dessa tankar har jag valt att borstse från mitt "problem", om man ska kalla det så. Jag vill ha tillbaka mitt enkla bekymmerslösa liv.

Nu kommer mamma strax och hämtar upp mig för att ta oss till ett litet barnkalas, min kusin Danielle har blivit en stor kicka och fyller 2 år idag :) Hennes kära mor, då i detta fall min moster Emma, fyllde även hon år igår, 23 år. Så grattis på er båda får man väl ta & säga! (: Sen bär det av mot Jossan på middag och en härlig kväll med tjejerna då hon valt att fira lite extra innan hennes 19 års dag som är på söndag. Många födelsedagar nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0