DET BLEV EN LÅNG DEJT MED KUDDEN

Och så kommer det nästintill vara omöjligt för mig att sova inatt. Igår blev det skiva för hela slanten. Efter det att jag befunnit mig i täby ngn timma mötte jag upp Becca som åkte med mig hem och tog det lilla lugna innan vi begav oss till Therese mot resten av crewet som skulle med. Dock han vi med att cykla en hel del innan vi nådde vårt mål, eller rättare sagt, Becca fick kämpa som ett djur (; Men så går det om man väljer att ställa upp, speciellt när det inte finns någon som tagit miste om att jag är den mest klantigaste personen som finns^^ Men iallafall .. Tiden rusade iväg och det dröjde inte länge förrän vi var på plats. Skivan hölls på Blue Moon Bar där även vi hade vår skiva. Denna gång gck det bra mycket bättre för mig och jag stannade till stängning. Tog bussen hem tillsammans med några grabbar och blev hämtad av mammsen strax efter fyra tiden imorse. Kvällen var lyckad och det var fullt ös på dansgolvet, men det är alltid lika trist att man ska behöva känna sig nere när man går till sängs igen. Att du inte längre ser när jag blir ledsen :'/

När jag väl la mig till sängs imorse ställde jag klockan, vilket jag iallafall trodde. Visst, jag hade ställt tiden på 07.30 duktig som jag var, men inte fan hade jag tryckt in knappen så att den skulle ringa. Gaah! Så jag vaknade strax efter tolv, hur sliten som helst. Tänkte att det därför inte var någon idé att ta sig till skolan så jag somnade gott om och vaknade vid tre igen. Det blev alltså en rejäl sovmorgon innan jag släpade mig upp ur sängen och åt lite frukost. Har även hunnit med att övningsköra lite och pluggat någon timma inför provet som är imorgon. Helgen är kommen och med den ska även det fina vädret visa sig igen, så nu är jag redan på bättre humör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0