EFTER REGN KMR SOLSKEN

Checkade precis in läget på väderfronten. Det ska bli strålande sol och upp emot 25 grader så långt man kunde se :D Det är svårt att vara på dåligt humör när man vet att man förhoppningsvis kmr att få vakna upp av ett bländande solsken :) imorgon är det också skola, konstigt nog. Det känns mer som lov nu faktiskt. Men imorgon ska det tydligen bjudas på något slags prov om en bok vi i dagsläget ska ha läst ut vilket jag självklart inte gjort. Jag öppnade boken men somnade lika fort, usch så tråkig. Kan inte komma på sist jag läste en bok. Men jag får väl sitta och hålla ut, chansa lite här o där o se glad ut. Betygen är ju i stort sett satta så det ska nog inte bli några större problem .. Annars har det varit en lugn dag, och med tanke på vädret blev det en dag framför alla såpor du kan komma på, o så blev det lite film också .. a lote like love, den är lika söt varje gång och Ashton Kutcher är ett riktigt charmtroll i den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0