EN GREJ MELLAN OSS

Var bara tvungen att sno den Andrea ;) Nu har jag nämligen äntligen fått ta del av låten Andrea och Sheida skrev till mig under bällstabergstiden, med andra ord för en sisådär 4-5 år sen, och som dem hade tanken på att spela in också. Dock har jag ingen aning om vad det är för melodi men jag är glad bara jag får se något av det, då jag väntat i MÅNGA år nu ;D Nu kanske det inte är någon som kmr förstå sig på den, men som sagt .. vi fattar!^^



Skriven av: Andrea, (ghettohora) och Sheida, (abdullah)
Tillägnad: Mig på min födelsedag i typ 9an.


Vers 1
G:
Abdullah och jag, träffades på dagis
den dag som Abdullah just hade slagits,
sönder och samman och hel igen.
Det var den dan han blev min bästa vän!

A:
Vi rappar båda fast på olika sätt
men Arash min kusse sjunger inte rätt

Boro boro terre terre digi digi has...

SKITSNACK! Vad är det för jävla smör?
Jag fattar inte varför Arash inte går och dör,
säljer tusentals skivor om kärlek och tjafs,
medan jag rappar fakta, ja det är så sant.

Ref (i väldigt harmonisk, ljuv ton)
Ghettohora å Abdullah,
de vill bara öppna sina hjärtan
för att få sjunga.
Till flickan Maria Laura,
hon har en kärleksaura
och världens mest älskvärda kropp
Det är en gåva, till oss
från ovan...

Vers 2
G:
Jag vill vara Tupac,
jag vill vara Eminem,
50 cent är min idol,
Ghettohora är mitt call (uttalas kål)

A (som ett eko):
Ghettohora är du där, där?
Ghettohora är du där, där?

G:
Jag är här, Abdullah, min vän
Kommer inte hem än, än, än

A:
Jag är Abdullah!

G: (som en snabb instickande fras!)
Han vill knulla!

A:
Men jag hittar ingen tjej...

G:
(BLANKT? Vi hann aldrig komma på ett passande ord)... är mer hans grej

[Mellanmusik/Instrumental]

Ref

Brygga
A: Mauritz Munkbagarn.
G: Vi vet att du gillar han!
A: Malin & Tessan Lind.
G: Som gör dig galen och vild.
A: Aaaah!
G: Såsiga läppar!
A: Mjukisbyxa!
G: Hoppla, hoppla.
A: Åk till Ibiza!
G: Blöta kyssar.
A: Hockeyguzzar.
G (lugnt): Vi vet att du gillar det...
G & A (skriker): VI VET ATT DU GILLAR DET!

Ref

En gåva från ovan,
från ovan,
från Nova!
Postat av: Andrea

Vi lyckades fånga dig i den här låten, en perfekt beskrivning av dig i högstadet!!!

2009-05-17 @ 20:25:07
Postat av: Maria

Ja man hade ju sina stunder, även ni ;)

2009-05-17 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0