LASSE ÄR KLART COOLAST

Tur var väl det att solen inte ville titta förbi något alls idag då det blev en lång sovmorgon för oss två tröttmössor. Jag och Becca roade oss med att kolla på barnen i bullerbyn och underbara twilight igårkväll. Jag minns verkligen hur kär jag var i Lasse som liten, och igår förstod jag varför :P Han är så jävla söt ju, plutten då. Det slutade med att vi inte hade någon större koll på när tågen gick så jag fick mig lite fint sovsällskap. Vi vaknade runt två tiden imorse och bestämde oss då för att strax därefter åka till lilla valentina för en efterlängtad kebabtallrik & pizza, vilket jag tror mättade min lilla mage för resten av kvällen :)



Annars så sitter jag nu för tillfället och pluggar lite teori,
så jag ska väl kanske börja återgå till vad jag håller på med för att inte hinna bli allt för okoncentrerad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0