JAG HITTAR INTE UT

Efter att ha kollat tillbaka lite om vad jag skrivit ner här i bloggen så var ju klart den värsta tiden i mitt liv känslomässigt den här perioden av året som passerar strax, för precis ett år sedan. Det är så sjukt, att det redan gått ett år :/ Jag måste erkänna att jag varit rätt så stolt över mig själv det senaste halvåret trots det att jag haft mina upp & nergångar. Första halvåret är inte ens värt att nämna här då den tiden var, psykiskt-jävla-äckel-svår. Om man ändå kunde laga ett brustet hjärta med karlssonsklister eller annat liknande, då tiden faktiskt inte läker alla sår .. det är iallafall så jag känner just nu. Men hur man än vrider och vänder på det hela så är det ju inget man själv kan styra över för om jag så hade kunnat hade jag redan lagt det här bakom mig för länge länge sen :/

Postat av: Anonym

Du är stark!

2009-05-04 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0