LÖRDAG

Så var valborg över ..
Det var ju som sagt mösspåtagning i torsdags vilket jag tyckte var ganska så lamt. Lunchen var över på bara några minuter kändes det som och talen som hölls, kom de på dem på plats eller? :P Det var inte riktigt så mysigt och roligt som jag hade föreställt mig helt enkelt. Men men. Vi drog sen vidare till våningen i en väldans fart men trots det var det redan fullt när vi kom dit. Vi kände därför inte för att stå där och häcka utan drog vidare hem till mig där vi började kröka, rökte lite vattenpipa och käkade mat :) Lite senare fram emot kvällen var några sugna på tegel och andra inte. Vi sa hejdå till varandra och splittrades därefter. Jag, Becca och Linda tog oss till brottby i taxi som dem så snällt betalade åt oss på plats. Där möttes vi av ett gäng kröksugna grabbar och kvällen bjöd på lite bubbelbad och annat mysigt. Somnade runt 6 och vaknade fint vid 9 igen, så jag var med andra ord rätt så död igår.

Idag har dagen sett ut som så att jag suttit mestadels ute på altanen för att försöka få lite färg. Det är så underbart med sol!! :) Skulle behöva ta en liten promenad nu, så det ser ut att bli mitt nästa göra-steg idag. Vad som händer härnäst återstår fortfarande att se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0