MÅNDAG

Tjohej! :) Sitter för tillfället och lyssnar på lite lugna favvisar och gör i stort sett ingenting. Eftersom jag inte har något för mig tänkte jag strax köra igång teorifrågorna lite, det är inte långt kvar nu och det känns som att jag måste lägg ner all min lediga tid på detta. Egentligen har jag en jäkla rapport liggandes på min axlar som jag inte ens börjat med då jag varje dag säger jag till mig själv, äh jag tar tag i det där imorgon! Inte bra maria, inte bra. Men just nu har jag varken ork eller ngn större lust faktiskt. Var ute för en liten stund sen och körde lite bil också och det gick jättebra :) övade lite fickparkering, vilket kanske är det som gör mig mest irriterad just nu.. haha, jag måste se förjävla rolig ut sittandes där i bilen när jag kämpar så mycket som jag gör^^ men vad gör man inte? :P Så länge man inte träffar på ngn man känner går allt som på räls!

Imorgon skulle vi åkt på en liten såkallad utflykt med musikalgruppen som en sista grej tillsammans för alla dem pengar vi fick ihop. Vi fick rösta för någon vecka sen om vad vi ville göra och majoriteten ville till grönan. Jag förstår inte alls varför vi i detta fall röstade då vi slutligen fick beskedet om att det blev skansen, som inte ens va ett alternativ på vår karta? :/ Men eftersom det ska bli dåligt väder skulle vi istället ta oss till ett laserdomställe. Men nu är det tydligen inte många som ska med och allt blev då inställt och det förvånar mig faktiskt inte då vi inte alls ville detta egentligen. Suck. Nu ska jag inte klaga på ledighet såklart, så det ska bli hur skönt som helst trots att det annars är mycket ledigt den här veckan.

Det blir nog täby imorgon, passar utmärkt då solen inte är med oss just nu ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0