ONSDAG

Det var blandade känslor efter gårdagens skiva. Jag hade jättekul till en början, tog mig först till Rarra med resten av tjejerna för lite mingel o förkrök innan vi drog oss in mot skivan. Det var härligt folk och även några glada återseenden igen efter att inte ha setts på länge :D vi måste helt klart ses oftare :) Jag var taggad och drog kanske igång lite tidigt, men det blev perfekt i längden...

...men, trots en bra start på kvällen blev det en tråkig hemgång pga en massa onödigt tjaffs, vilket inte var speciellt otippat. Och vem denna person nu var som visade upp sin aggressiva sida, som ledde till både det ena och det andra vet nog alla vem det var vid det här laget. Det är så jävla surt att det alltid ska drabba en, klart det är tråkigt att behöva offra saker o ting gång på gång. Men vad gör man inte för ngn man bryr sig om? det är det värsta ..
 
Hade dock väldigt ont i huvudet vid hemgång och imorse mådde jag riktigt dåligt, men inte sådär bakis-dålig. Min mage var inte att leka med då jag låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag kunde pusta ut en aning efter att ha somnat om och vaknat till lite senare. Så jag måste väl nästan be om ursäkt till min lilla grupp angående redovisningen jag skulle medverkat på i gamla stan tidigare idag. Fy mig, men jag skulle aldrig fixat det så som jag mådde. Turligt nog hade jag lite mysigt sällskap till sent in på eftermiddagen innan jag var bjuden på födelsedagsmiddag med ett, alltid lika taggat gäng! Nu ska jag däremot strax gå till sängs då jag känner att min mage börjar krångla igen, inte skönt. Godnatt.


kändismingel utanför..
Postat av: läsare.

vem fick du sällskap av?

2009-05-15 @ 13:08:37
Postat av: Maria

Här har vi ngn som är nyfiken :)

2009-05-16 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0