SISTA STUDENTSKIVAN

Just nu sitter jag och skriver på min jäkla äckelrapport som ska vara inne på fredag. Har kommit en bit påvägen, men har fastnat lite här o där. Det kan ju kanske bero på för att jag nu har suttit till och från med den här skiten i tre timmar. Jag börjar bli lite för okoncentrerad.

Det är mycket den här veckan, det här ska bli klart och jag måste plugga teori som f a n, och så är det skiva imorrn också. Den allra sista skivan som jag ska gå på och det är klart man måste ta ut svängarna lite extra mycket då ;D trots att vi har stadsvandring kl 9 dagen efter och lite redovisningar på det! och här sitter jag redan och undrar hur det ska gå? aj aj .. :P


i vilket fall som helst, så blir min outfitt inför skivan imorrn en ung britney i början av sin karriär.. nämligen den lilla skolflickan. Jag är mycket taggad :)
Postat av: Anonym

vilken klass är det som har studentskiva

2009-05-12 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0