SLUT PÅ LÅNGHELGEN

Det är en mycket seg maria som precis satt sig vid datorn för att ta tag i teoripluggandet återigen. Har precis kollat på en skön gammal klassiker, nämligen Eva och Adam :) Men visst var det ett par år sen man kunde ta den filmen seriöst fullt ut. Nu kan man ju ibland känna trots det att man ligger själv, att den är lite små pinsam^^ men jag gillaré.

Helgen i sig har varit en mysig sådan. Torsdagen tillbringades tillsammans med Becca som jag tidigare nämnt och i fredags blev det en helkväll med Becca, Sara och Hp (: Igårkväll befann jag mig hos Madde där det vankades krök, dit en jäkla blanding med folk kom. Det var kul då det kändes lite som förr, och det är mysigt nu när man kan börja sitta ute igen :)  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0