SÖNDAG

Jag hatar söndagar, dem är alltid lika tråkiga! Vaknade till liv vid två tiden och för att få timmarna att gå åkte jag till täby c en snabbis tidigare idag men fick dock inte med mig något speciellt hem. Kom hem lagom till den tredje perioden i matchen mellan Sverige-USA där sverige ledde med 2-1. Dock blev det strax därefter 2-2, men bronset gick ju turligt nog till Sverige ändå i slutändan och jag blev alldeles lycklig av att se deras lycka, det är så fint :D Samtidigt som man nästan har lust att gråta en skvätt tillsammans med dem som förlorade. Snuttisar. Men nu slåss Ryssland och Canada om guldet, och som det ser ut nu med en kvart kvar att spela är guldet Rysslands. Åh, det är spännande och man hoppar till lite då & då även om det inte är Sverige som spelar :P

Men bortsett från hockeyn idag, har denna helg varit lugn, vilket jag kände var något som behövdes efter alla skivor och allt ståhej som hänt på senaste. Middagen som Jossan hade gjort iordning på egen hand igårkväll var jättegod, och därefter blev det många timmar som gick åt till att prata om allt man kan komma på. Ni är allt bra goa ni tjejer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0