TISDAG?

Det är nästan så att man får tänka till en extra gång innan man är medveten om vilken dag det faktiskt när man vaknar upp om dagarna. Det känns som att det är helg i stort sett varje dag nu förtin'. Var förengångsskull i skolan idag för att sitta med Jossan och göra det sista som ska göras med företaget, och jag tackar gudarna för att det är över! :) Det är inte långt kvar nu .. det känns bra samtidigt som man får en sorgsen känsla i hjärtat. Får hoppas på att man inte är själv om att fälla en & annan tår på den stora dagen då vi alla splittras .. Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, så istället är det ju bara att njuta av det lilla som är kvar vilket nu bara är dagar.. d a g a r .. det är ju ingenting!! Jag har inte fattat det än :/

Annars kom jag hem hyffsat tidigt idag och bestämde mig därför för att lägga mig en stund på altanen. Det låter sådär mysigt och somrigt precis när man ligger intill poolen som brusar :D åh, jag längtar! Dock tog det ingen längre stund innan det började blåsa så jag blev lite frusen och gick in. Somnade kort därefter. Fick sen känslan av att jag var tvungen o bege mig ut o övingsköra, men vilken otrolig lättnad det är när man vet att man klarat skiten! Nu fattas det bara en liten liten del. Jag ska klara det.

Imorgon blir det till att åka till täby, vilket jag skulle göra tillsammans med Becca men då hon ska opereras den stackaren, så blir det en ensam tur fram o tillbaka dit. Jag hoppas det går bra med allt nu, och att du inte som du säger, kanske måste hoppa fram på kryckor då vi tar studenten. Även om det nu kanske skulle vara en aning roande om du skulle få sitta på en stol så fint där på flaket! HA! :D
Postat av: "Halta Lotta"

haha ditt äckel... tro mig! jag kommer SPRINGA ut ;) utan kryckor dvs!

<3

2009-05-27 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0