EN LISTA

Hur många gånger har du varit kär? Två gånger.
Favoritgodis: Chilinötter om det räknas? :D annars är det nog choklad. 
Coolaste stad du har besökt: Det måste vara London.
Action eller Skräck? Nesh! För att impa på mig, dyk då upp med en mysig rulle (;
Vill bli när du var liten: Delfinskötare, hi.

När fick du din första kyss: I femman.
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Oj, jag var jättevild och betydligt mindre blyg än idag. Rätt kaxig också :P
Vad är du beroende av? Cola!
Dagens roligaste händelse: Jag blev lycklig när jag såg svenskarnas lycka, när bronset togs :)
Dagens tråkigaste händelse: Att det är söndag säger allt.

Dagens humör: Bara allmänt tråkig.
Vilka tv-program följer du? The hills, och ibland One tree hill.

Vad gillar du mest med dig själv? Jag vågar oftast säga vad jag tycker, även om det kan vara till en nackdel också.
Vad gillar du minst? Som dem flesta redan vet, mina fötter och min längd.
Vad är det roligaste du vet? När man har riktigt roligt med nära & kära och att resaaa!
Har du något motto? Nej inte direkt.
Hemlig hobby? Inte va jag vet.
Något vi inte vet om dig? Jag älskar att sova, och jag är en riktig soffpotatis^^ Men det var nog inget nytt :P 

Vad ångrar du? För mycket.
Vad önskar du? Att jag var rik och att jag inte var lika känslig.

Vad klarar du inte dig utan?  Familjen & vännerna.
Vad gör du helst en vardag? Är ute i solen eller gör bara ingenting. Blir oftast så efter skolan.
Vad gör du helst en lördagskväll? Dricker lite gott med ett härligt sällskap :) 
Vad har du mest av i din garderob? Det ska väl vara alla klänningar jag inte använder som bara hänger där.
Drömjobb? Jag är tråkig, men har ingen aning :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0