091105

Hejsvejs! Tidigt imorse befann jag mig på ett möte hos arbetsförmedlingen i roslagsnäsby, då jag blivit förflyttad dit från vallentuna. Det var ett möte för arbetslösa.. ha, hjälp vad fel det låter. Trots att jag inte är helt arbetslös alla gånger så tillhör jag ändå den kategorin. Det positiva med allt det är ju ersättningen som så fint kommer att sättas in på kontot varje månad numera. Det har nämligen gått 3 månader efter det att jag skrev in mig, och då leder det till.. pengar :D Så det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit på dem bestämda tiderna. Men jag kommer inte sluta leta efter ett fast jobb för det. För det skulle vara bra mycket skönare med lite rutiner i vardagen i stället för slappar dagar hit o dit och jobb den ena dagen men ledig dan efter. Nej, dags att ta tag i saker och ting. Men det där skulle man kunna babla på om i evigheter känns det som. Så över till något mycket roligare.. min niclas, som precis slutat sin träning är här hos mig snart :D så som jag saknar honom så fort han inte finns i min närhet. Det är kärlek. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0