Alldeles För Lite Sömn

Fan! Det är ju mer eller mindre storm idag :O Usch sicket tråkigt väder. Man blir ju bara deppig. Jag som inte heller kan sova om nätterna längre. Det spelar ingen roll om jag inte sovit något under dagen är eller är hur trött som helst om kvällarna. Det är någonting som sätter stopp för min sömn. Bara det gör mig ännu tröttare dessa gråa dagar. Tittade på klockan varje kvart och hoppades på att den inte hade förflyttats så mycket. Men klockan tickade på och plötsligt passerade den fyra :/ Gaah. Så nånstans där somnade jag inatt vilket ledde till att jag knappt klarade av att ta mig upp ur sängen imorse. Tur var väl det att jag inte skulle jobba. Hade ställt klockan idag så jag var säker på att jag skulle hinna upp och inte behöva stressa alltför mycket innan jag ska bege mig mot arbetsförmedlingen nu snart. Jag är tvungen att gå dit en gång i månaden för att visa upp dem jobb jag sökt nämligen.. och det datumet är den sista varje månad. Men i fredags missade jag min tid pga av att det var stängt vilket jag inte visste förrän det var försent. Så jag undrar vad dem har att säga till mig den här gången? Förhoppningsvis gör det inte så mycket då det bara är måndag idag :) Men nu hade jag tänkt åka.

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0