Så Var Det En Ny Vecka... Igen

Har nyligen kommit hem efter att ha varit i stan på en arbetsintervju. Men nej, det var inget jobb för mig tyvärr :/ Men det var ganska väntat. Jag får leta vidare helt enkelt... Ska sätta mig ner ikväll och skicka ut en hel del. Det här börjar kännas riktigt långsökt och tråkigt. Vill ha ett jobb!!! Men men. Nu blir det till att stoppa något i magen då jag inte ätit så lite som en smula idag. Me hungry.

Helgen har annars varit jättemysig. "även om vi nu varit en aning störda", som niclas så fint uttryckte sig igår (; I fredags blev det som jag skrev tidigare.. bio. Vi kollade på this is it med michael jackson. Den va sevärd. Så himla sorgligt att han inte längre finns. Kändisar ska ju leva föralltid... eller?! Men det visar ju sig att vi alla är mänskliga i slutändan ändå. I lördags blev det en heldag i sängen innan det var dags för utgång. Vi åkte hem till mig för att jag skulle hinna plocka ihop lite kläder inför kvällen. Vi hämtade sen upp therese sandra och camilla påvägen tillbaka. Dem följde med hem till niclas där grabbarsna grus från hans sida också skulle befinna sig, och så var kvällen igång. Dessvärre blev det ingen utgång tillsammans med tjejerna som det var menat från början. Det var lördag och det kan ju betyda att man kan ha lite osis på krogen. Så tjejerna ville till tegel vilket jag inte alls var sugen på. Jag ville stanna i stan, så jag tog mig till pilot och mötte upp hjärtat och resten av gänget. Det blev en helt okej kväll med en del kända ansikten. Kul :) Så visst kändes det att man hade hållit igång en hel del i söndags. Trötta som vi var tog vi oss till o'learys, åt lite mat och kollade fotboll vilket var väldigt mysigt. Sen åkte vi hem för att dö i sängen framför en film tillsammans. En bra avslutning med andra ord (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0