En Mörk Period

Jag vet inte vad det kan vara som orskar att jag känner mig så deppig? Natten var förjävlig då jag inte hade somnat när jag kollade på klockan så sent som vid strax efter fyra. Försökta tvinga mig till sömns många gånger men utan någon som helst lycka. Hade en så himla sjuk dröm också, tjöt som en liten flicka. Det var nästan så att jag för ett tag där trodde att det hade hänt när jag vaknade. Hemskt. Så imorse va jag superduper trött. Mobilen ringde vid 11-12 där nångång och det kändes som om jag precis hade somnat, och då ere illa. Så tyvärr kom jag inte upp utan valde att ligga kvar ett tag till. Nu är jag iallafall på benen och väntar nu in en liten sötsak. Innan det knackar på dörren här så ska jag ta mig något att äta och ta det lugnt en stund framför tvn. Hoppas på att jag känner mig piggare fram emot helgen och jag hoppas även på en träff med lite goa tjejer. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0