Hemma Igen.. Utan Någon Vaccinspruta

Sverige är ett korkat land som tror vi har mindre invånare än vad vi egentligen har. Hur fan kan vaccinet ta slut på en enda dag? Det är bara korkat. Förhoppningsvis så finns det kvar i sollentuna. Så jag får snällt följa med niclas dit och kolla imorgon helt enkelt. Lite skönt är det ändå, för då finns ju han vid min sida om jag så behöver tröstas :D Annars är jag på rätt så bra humör ändå. Fick min efterlängtade jacka iallafall. Det fick bli en brun boomerang efter en jävla massa tjat. Dock måste jag betala lite själv på den då den är en aning för dyr för mina föräldrars plånböcker nu precis innan jul.. Det var ju nästan så att man hade kunnat fråga om en utlandsresa istället, om man tänker efter. Kanske att man skulle ha gjort det istället?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0