Kusinvitamin

Min dag började med att klockan ringde 07.45, trots att jag kunde sovit lite längre. Men då mammsen skulle vara barnvakt åt mina kära kusiner så var jag snällt tvungen att åka med då jag behövde bilen vid 10 för ett möte inom arbetsförmedlingen som skulle hållas i roslagsnäsby. Det är tur vi kan dela på den överhuvudtaget, skulle inte orka sätta mig och åka kommunalt längre. På så sätt har man ju blivit bra lat efter att man tagit körkort. Men men, väl på plats så gick mötet fortare än förväntat och jag var strax tillbaka hos mina kusiner igen som så söta satt och kollade på film. Efter ett rätt så rastlöst tillfälle så åkte istället sminklådan fram och jag kunde inte ha blivit mer populär. Så börjades det med sminkadet. Mycket nagellack, läppglans och rough.. och se så nöjd han är :D så jävla söt. Jag undrar då vad det kommer bli av den gossen när han blir stor efter det att jag frågade om han ville bära nagellack när han blev äldre och fick då snabbt till svar... "japp, men då kan jag måla själv tack!" hahaha, gullegos :) 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0