Måndag

Och så var det måndag och helgen var återigen förbi. Det bjöds på mycket mys med hjärtat mitt och ett mindre lyckat festbesök. Fega idioter. Har också hunnit med att ta den där jobbiga vaccinsprutan som man fått jaga över halva stan känns det som. Snabbt var det över men smärtan i armen satt i betydligt längre. Fick så jäklans ont och blev till en väldigt seg maria. Skönt att det är över, puh. Annars börjar det närma sig jul och min födelsedag :D Funderar på att ha en mysig middag med tjejerna inom kort. Ska bara se till att resten av folket i huset kan hålla sig borta. Frös som tusan när jag vaknade imorse så tur var väl det att niclas fanns vid min sida :) Kom då på att det var ju för tusan första advent igår. Tiden riiiinner iväg. Den här veckan fyller mina favoritvänner år också, dock inte 18 eller 20 vilket är ganska vanligt i kretsarna nu. Nej här blir det istället 19 års kalas för dem sena systrarna Lind :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0