Ph, Även Kallat

Nu har det blivit ett litet break från bloggen då jag inte varit hemma på hela helgen. Har nämligen befunnit mig i sollentuna i stort sett hela tiden. I fredags var det dags för överraskningsmiddagen för pontan som fyllde 18 år i torsdags. Vi samlades ett helt gäng på o'learys innan det var dags för födelsedagsbarnet att komma dit. Det blev riktigt lyckat och att han inte hade anat någonting alls var skitkul. Så där käkade vi lite mat och hade det trevligt i några timmar innan vi begav oss mot johnnys bar där vi skulle föra innan krogen. Vi hamnade sen på royal garden, riktigt skönt med bord där måste jag säga. Vi splittrades och jag hamnade med ett gäng pojkspolingar på donken sista timmen innan vi tog taxi hem till niclas. Annars har det varit rätt lugna dagar. Igår startade premiären av paradise hotel också, och det blev ju en väldigt intressant start. En ny måste-följa-serie, helt klart :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0