Sugen På Att Bjuda Mig På En Resa Kanske?

Blev lite ledsen i ögat när jag slog på tv6 vid tio tiden.. vad nu? inget ph? Buhu. Så jag hamnade här igen i väntan på nästa program som måste ses. Nämligen inget mindre än, big brother^^ Jag har så länge jag kan minnas alltid varit en svagis för dokusåpor och andra liknande program. Att det kan vara så kul att se människor göra bort sig i tv, bråka, alla dessa intriger, lögner, kärleksrelationer och skitsnack. Smaskigt ;) Men innan jag ska bege mig mot sängen och tvn så kunde jag inte motså att kolla lite på resor, trots att jag inte har en enda peng undanlagt för något så kul. Nej, allt är som vanligt med andra ord. Men att drömma sig bort har ju aldrig varit förbjudet och tur är väl det (: För jag är rätt osugen på att åka bort?! Nääääe. GE MIG PENGAR FÖRGUDSSKULL!!!



jag & camilla í det varma zakynthos sommaren 2008, underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0