Ta Mig Härifrån, Vartsomhelst.. Bara Det Är Varmt

Jag frös bokstavligt talat ihjäl idag. Spenderade timmar ute i det här äckligt kalla och blåsiga vädret. Sen att hela tele 2 nätet var nerlagt under dagen gjorde min dag ännu sämre. När jag behövde ringa som mest sket sig allting, försökte verkligen med a l l t innan jag fick reda på att så var fallet för alla. Hade en himlans tur som hittade pappa mitt i stressen. Jag är verkligen i ett STORT stort behov av en vinterjacka NU. Det snöar ju förihelvete (!) Hem fort.. tände lite ljus och la mig framför tvn.. vilket tråkigt liv jag kan ha ibland känner jag, speciellt när det är sånt här tråkigt höstväder :/ Om det ändå visade sig vara lite solsken när man steg upp hade allt underlättat en aning. 

Såg nyligen ett upplagt kryssningsevengemang på facebook med dem allra närmaste som tydligen ska äga rum den 1a december. Kul :) Jag tror jag är rätt taggad på det iallafall.. OM ekonomin tillåter vill säga.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0