Trist Att Det Ska Behöva Bli Såhär

Jag är less. Att få höra av någon att man tydligen bara bryr sig till hälften medans den personen bryr sig till fullo, känns. Tack för den. Har faktiskt ingenting att säga om den saken. För alla är vi olika och visar på olika sätt hur man älskar en och annan. Sen att jag råkar vara annorlunda, tänker jag inte be om ursäkt för. Har redan gjort det, för någonting som jag inte tkr var mitt fel egentligen. För just då, vid den tidpunkten kunde jag inte ställa upp.. men tydligen blev det större än så.. massa annat dyker upp som jag trodde inte var en bidragande faktor i det hela. Så helt ovetandes har jag gått runt och inte fattat någonting. Så om den situationen nu fick personen i fråga att tro att jag inte skulle bry mig.. är det helt fel. Men jag orkar inte hur mkt som helst heller.
Postat av: Therese

Stå på dig hjärtat :) <3

2009-11-16 @ 23:13:29
URL: http://www.nextinline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0