Vaccinspruta

Jag är trött.. men orkar inte krypa till sängs. Somnar bara om och så kommer jag få det tufft att gå upp igen. Sov hemma hos niclas inatt så har inte hunnit vara hemma speciellt länge. Ska strax iväg igen med mammsen för att ta den där jäkla vaccinsprutan. Snälla skjut mig någon! Jag som börjar tjuta bara en spruta är i närheten. Hoppas verkligen inte att jag får några som helst biverkningar. Okej med lite smärta i armen, de får man ju räkna med. Men dem flesta jag känner som tagit vaccinet har oturligt nog fått sig en dos av vaccininfluensan. Nej usch. Jag hålller min ena tumme. Som lite plåster på såren sen så ska vi bege oss vidare i jakt efter en vinterjacka till mig, vilket är på tiden. Så nu SKA jag inte komma hem tomhänt. Det går inte. - Wish me luck :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0