ALL MIN KÄRLEK

Här sitter jag i mörkret, utan någon vid min sida som frivilligt har sina armar runt min kropp, får mig att känna trygghet och pussar mig på kinden. Klockan börjar bli mycket men jag kan inte sova. Ser ut att bli en lång natt. Det är omöjligt att bortse från den där tomhetskänslan och ensamheten som äter upp en inifrån. Jag blundar hårt och ser dig framför mig, jag vill inte titta.. slänger ofta en blick på mobilen, både en och två gånger för att försäkra mig om att du inte hört av dig, men ingenting där.. de går inga längre stunder utan att du finns i mina tankar, du berör mig hela tiden. Jag ska ingenstans.. jag lovar! Finns här för dig när du vill, och om du nu vill. - Saknar dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0