JAG ÄR SÅLD

Jag vet vad jag vill göra framöver, och det är iallafall en sak som är säker :) Jobbade för första gången idag på en småbarnsavdelning där alla barnen är mellan 1-3 år gamla. Så jävla söta! Det spelar ingen roll hur många blöjor det krävs att byta, hur många gånger man måste torka dem runt munnen, eller alla gånger man måste klä av och på.. Man blir ju alldeles till sig när dem vågar sig fram för att sträcka upp händerna efter lite uppmärksamhet. Det är svårt att inte smälta då (: Men det har ju även sina nackdelar också.. tyvärr. Och dem fick jag smaka på idag, då jag var allt annat än pigg. Känner mig jättegammal^^ men skulle behöva gå och lägga mig redan vid 7 om kvällarna om jag ska vara utvilad dem gånger jag ska jobba dagen efter. För inte finns det någon tid för att gå och dagdrömma här inte.. en blickning och allt kan hända. Var helt slut när jag kom hem! Slocknade på en gång..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0