FÖR ATT GÖRA VISSA NYFIKNA MÄNNISKOR NÖJDA

Har dem två senaste veckorna fått mig ett antal riktigt konstiga kommentarer på min blogg. Turligt nog har jag satt så att jag måste godkänna dessa innan dem publiceras då det finns dem som bara kommenterar så mycket skit, vilket är trist. Men nu har jag fått mig en hel del frågor om vilka jag haft sex med.. varför det nu är så intressant vet jag inte? :/ Låter som att jag vore någon som hoppar i säng med vem som helst. Men nej, absolut inte. Så ni som inte frågat tidigare, ta inte detta på fel sätt. Det här gör jag endast för att göra dessa 11 väldigt nyfikna kommenterare nöjda en gång för alla :) Nångång måste man ju kunna bjuda lite på sig själv.. så här har har ni gott folk (; Nu vet jag att det finns dem som säkerligen tror att det skulle varit fler på denna lista, men nejdå! Här är den nakna sanningen..

Jocke x 2
Chris
Daniel
Tim
Robban
Carl-hugo
Niclas


så nu är det väl bara för mig att hoppas på att ingen av dessa pojkar läser min blogg, eller att det finns någon stackars flicka som tar illa upp.. ^^ säg till annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0