DEN TREDJE OKTOBER TVÅTUSENIO

Klädsel

Vad har du på dig idag: underkläder, ljusa jeans, vitt linne och svart kofta
Vad använder du just nu för skor: nu är det mest mina bruna korta stövlar 
Favoritfärg på kläder: det varierar ofta

Senaste person som

Sov i din säng: niclas
Du pratade med: mamma
Du gick på bio med: niclas, emelie och johan
Du gick på stan med: sist jag promenixade i stan måste varit med becca, sara och vickan
Skällde på dig: pappa

Senaste

Låt du hörde:
john ME - love is my drug
Film du såg: jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, på tv inatt
Mat du åt: mcdonalds
Kram: min syster som idag fyller år
Puss: systersonen lucas :)
Senaste fest: vickans och linus 20 samt 19 års fest i september
Känslan: "orkar fan ingenting idag.."
Ilska: det var en natt, för ungefär en vecka sen 
Resa:
egypten i vintras
Dröm: en sjuk jävla dröm säger jag bara!
Boken du läste: minns inte sist jag läste en bok
Personen du träffade: mammi
Personen du pratade i telefon med: caroline från Odens Förskola
Personen du fick sms av: niclas
Gången du åt en 7-eleven korv: det var ett bra tag sen..
Gången du var utomhus: idag, från och till bilen i regnet
Gången du sov: inatt, eller ja det blir väl mer eller mindre imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i torsdags
Saken du köpte: ett par skor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0