FREDAGSMYS

imorse vaknade jag upp med hjärtat vid min sida vilket gjorde att jag helst inte ville upp till kylan som väntade ovanför täcket ;) Men då vissa inte kan ta sovmorgon, så tog jag min trötta kropp till dagis och lät honom ligga kvar. Väl där var det dags för utelek på en gång. Skönt? nej.. Frös bokstavligen ihjäl. Hade trots det, vinterjacka, halsduk och vantar på mig.. men är man som jag, fryser man fan i 30 graders värme :/ märkligt. Jag har inte heller haft någon helgkänsla alls under dagen, trist. Det måste bero på vädret som gör mig så jäkla deprimerad.. det är den här tiden om året som är som tråkigast. Men det är väl bara att gilla läget nu när man precis blivit medveten om att det faktiskt kommer rulla in lite mer pengar än vanligt på kontot, inte förrän i november dock. Men ska inte klaga :) För mina oktoberpengar ser det ut att bli en kryssning med beccabus. Ska försöka hålla i dem så gott det går trots att det kmr bli ruskigt svårt. Men det är det värt då vi pratat om en kryssning vähääldigt länge. Men nu ska här ätas lite finmiddag innan jag ska ta mig hem till den som får mitt hjärta att slå frivolter. Det är lycka :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0