GODMORGON

Sitter och lyssnar på sail away med david gray och ska strax göra mig iordning för att åka till jobbet. Men annars hade jag en jättemysig kväll igår tillsammans med mina favvotjejer. Det pratades och skrattades. Tråkigt att ni inte kunde följa med på kryssningen, hade varit så himla kul. Kommer sakna er :') Det är nämligen så att beccisen & jag har bokat oss en kryssning som blir av på tisdagen den 27e. Så mycket som vi har pratat om en kryssning tillsammans så blir det äntligen av. Så nu är det ett MÅSTE att denna resa blir bra, och det tror jag nog :) Med annat trevligt sällskap på båten blir det nog en resa man sent kmr att glömma. Men nu fick jag plötsligt väldigt bråttom, see yah! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0