IBLAND HAR MAN DET ALLT BRA

Det blev mycket sollentuna och niclas över helgen. Vi tillbringade fredagskvällen bara han&jag. framför idol och annat underhållande på tvn. Kröp ihop som ett litet barn bredvid hjärtat och somnade rätt fort när vi väl bestämt oss för att gå till sängs. Dagen därpå, vilket var i lördags följde jag med niclas som skulle köpa sig en jacka in till stan. Jag ska inte säga så mycket mer än att han är en sån där bortskämd jäkel som man har lust att slå. Tur är väl det att jag gillar honom ändå måste jag säga^^ Efter det var det dags för middag innan vi åkte hem till pontus där annat trevligt folk befann sig. Rätt trötta satte vi oss framför tvn och hade det bra ett tag innan det var dags för sängen, återigen med hjärtat mitt. Så med andra ord kan man sammanfatta min helg som en riktigt mysig sådan :) Kom hem till en sen middag idag för att sen bänka mig framför favvis programmet ensam mamma söker som jag följer så troget varje söndag. Sen dess har mitt liv inte varit det mest händelsrikaste. Ledig imorgon, himla skönt. Men innan det är dags att dejta kudden bjuder jag här på en låt som spelats upp ett antal ggr i mina lurar under kvällens gång..

Godnatt alla söta :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0