INTERVJU

Har precis kommit hem från en arbetsintervju i vallentuna. Det kändes lite som att gå i skolan igen, samma gamla nervösa maria när det väl var dags för min tur. Lite som innan en redovisning :P Men allt gick bra, dock var det väldigt många som var intresserade och skulle gå in efter mig vilket gjorde att det kändes lite hopplöst. Alla var äldre och hade säkerligen mer erfarenhet än jag som egentligen har, noll. Men nåja.. nu är det bara att vänta och se. Sliten som jag är, har jag nu lagt mig i soffan då jag är en tröttis idag efter lite för få timmars sömn inatt. Fy va jag är morgontrött plus att det ska vara så jäkla kallt. Inte fan vill man kliva upp då, nej usch. Fick mig annars ett sms för inte så länge sen av niclasponken. Han skulle höra av sig senare, så det blir väl troligtvis så att det ska hittas på ngt med honom ikväll. Han åkte härifrån för inte många timmar sen, men ändå är han saknad den jäveln :)



bjuder på en bild av mig som nyvaken.. nångång måste man ju vara det också. 
Den enda skillnaden just nu är väl den att jag ligger i soffan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0