KESHA - TIK TOK

Kvällen började med att jag och therese tog oss hem till sandra där även camilla befann sig för att äta och göra oss iordning tillsammans. Sen bar det av till en liten klassåterträff där det värmdes upp inför en annan fest. Vi tjejer, som förövrigt inte träffats alla ihop på ett bra jävla tag tog oss till mackan som skulle ha en såkallad inflyttningsfest. Herre min gud, vilka grabbar.. och tjejer om jag får tycka till. Men ihop med mina kära tjejer så måste jag ju medge att jag trivs riktigt bra :) Fick mig skjuts ner till centrum av en snäll sandra, men insåg ganska snabbt där att det inte skulle gå att ta sig hem till äckel lindholmen, som jag har lust att flytta ifrån redan imorgon. Då man ställde om klockorna inatt så trodde jag dumt nog att jag skulle hinna med tåget för att klockan inte hade hunnit bli så mkt. Men ack så fel man hade. Inte fan brydde dem sig om att klockan hade vridits tillbaka en timma. Nejnej. Istället fick jag ta mina sista pengar som jag fick av pappsen för att klara mig i helgen till en taxi. En rädd maria tog sig alltså hem på egen hand i taxi, förstår ni? Jag som ALDRIG skulle ta taxi själv annars. Men inte fan kunde jag sitta där i närmare två timmar för att vänta på den senaste bussen av dem alla som valt att gå till just, lindholmen. Frös som en tok gjorde jag också. Så nu ska jag bara krypa till sängs och dra duntäcket över mig fort som tusan :D Natti natt <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0